Kutatásom témája: a vezetői készségek feltérképezése és a
coach stílusú vezetéssel kapcsolatos felfogás a kreatív iparban.
A kutatással szeretnék hozzájárulni ahhoz,
hogy a kreatív iparban elkezdődjön valamifajta együttgondolkodás, párbeszéd arra
vonatkozóan, hogy mik a „best pactices”, mik azok az eszközök és módszerek,
melyek a vezetők rendelkezésére állnak, ha ebben a speciális üzletágban szeretnék kihozni a legjobbat az emberekből.
Szeretném felmérni, ezzel jobban megérteni azokat a vezetéssel kapcsolatos kérdéseket, melyekkel manapság a kreatív ipar különböző területein a vezetők szembesülnek.
Szeretném felmérni, ezzel jobban megérteni azokat a vezetéssel kapcsolatos kérdéseket, melyekkel manapság a kreatív ipar különböző területein a vezetők szembesülnek.
Hipotézisem:
„A coach stílusú vezetés
fejlesztési és vezetési modellt nyújthat a magyar kreatív iparban, miután
jól illeszkedik a cégek elvárásaihoz. Ez az eszköz alig, vagy egyáltalán nem
ismert ebben a szegmensben, ennek eredményeként egy olyan lehetőség vész el,
melynek segítségével fejleszteni lehet a tehetségeket.”
Ez a jelen helyzettel kapcsolatos felfogásom. De ez a
kutatás most azért van, hogy arra bátorítson másokat, hogy a saját nézeteiket
és saját megoldásaikat hozzák. Ezért most azt a kifejezést, hogy „felfogás”
vagy „hogyan fogja föl” nagyon komolyan veszem, hiszen most engem mások
felfogásbeli különbsége izgat, hogy mi az, amit tanulhatunk másoktól.
A kör, ahol mély-interjút készítek:
- kreatív vezetők (reklámügynökségek, design stúdiók, new media ügynökségek, stb.)
- ügyfélkapcsolati (account) direktorok
- filmstúdiók (rajzfilmesek, játékfilmesek, számítógépes játékok fejlesztői, stb.)
- ruhatervezők, designerek
- építész-stúdió vezetői
- kreatív tervező-, fejlesztő csapatok
Továbbá a tapasztaltak alapján tanulmányt fogok írni, mely az ICF (International Coach Federation) nemzetközi akkreditációs rendszerében egy magasabb fokozat eléréséhez szükséges.