2011. május 25., szerda

Neked is sikerülhet!



Ha a forgó táncos lányt megnézitek, akkor megtudhatjátok, hogy dominánsan a jobb vagy a bal agyféltekét használjátok.
Ha a lány az óramutató járásával megegyező irányba forog, akkor nálatok a jobb agyfélteke dominál.






Bal agyfélteke funkciók:

logika,
részletek,
tények,
szavak, nyelv,
jelen, jövő,
matek, tudomány
összehasonlító gondolkodás
a tárgyak nevének ismerete
realitás
stratégiai gondolkodás
biztonság



Jobb agyfélteke funkciók:

megérzés
"big picture"
képek, szimbólumok
jelen és jövő
filozófia, vallás
hit, meggyőződés
tárgyak funkciójának ismerete
fantázia-alapú
jelen lehetőségei
kockázatvállalás


Na, mi jellemző rád? Jobb- vagy bal agyféltekés vagy? Milyen érzés?
Én jobb agyféltekés vagyok.

Engem mindig szkeptikussá tesznek a fekete-fehér definíciók, leginkább akkor, ha olyan komplex dologról van szó, mint az emberi agy. Ha Te is így vagy ezzel, akkor próbáld meg a kísérletet újból.
Lazulj el, ne fókuszálj a szemeddel, csak nézz át a táncoson. Ha elég nyitott vagy, akkor biztos vagyok benne, hogy sikerül kitárni az agyad a lehetőség előtt - a táncos ellenkező irányba is tud forogni.
Én azon vagyok, hogy nekem összejöjjön.

Jó nyitottságot Nektek a dolgok perspektívaváltásához!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése